„Antalio“ iniciatyva – išgyvenimo rinkinys darbuotojams
Prasidėjus karui ir padidėjus nerimui dėl ateities, „Antalis“ darbuotojams suorganizavo mokymus kaip įveikti nerimą, atrasti vidinę ramybę, kaip pasiruošti karinei situacijai bei dar kartą pakartojo pirmosios pagalbos mokymus. Be to, įmonė kartu su eksperto pagalba sukomplektavo bazinius išgyvenimo rinkinius ir juos padovanojo įmonės darbuotojams. Pažiūrėkite video, kuriame įmonės generalinis direktorius Egidijus Ramanauskas pristato iniciatyvą ir šiuos rinkinius. Jeigu patys rengiate panašią iniciatyvą ir turite klausimų, paskambinkite ar parašykite mums.
„Creative Power Awards“: naujas tarptautinis konkursas, įvertinantis kūrybiškus spaudos darbus
Pasaulyje yra įvairių kūrybinės industrijos apdovanojimų, apimančių įvairias kūrybines sritis. Atrodo, kad nieko naujo jau negalima sugalvoti. Tai gali būti tiesa, pavyzdžiui, interneto svetainių dizaino ar reklamos srityje. Tačiau spaudos ir grafikos dizaino apdovanojimų nėra tiek daug.
„Antalio“ dekoratyvinio popieriaus asortimento evoliucija
„Antalis“ įsigijo „Arjowiggins“ dekoratyvinio popieriaus prekių ženklų portfelį: „Conqueror“, „Curious Collection“, „Keaykolour“ ,„Pop'Set“ ir „Rives“.