Tendencijos, Naujienos ir renginiai

Koks yra kliento požiūris į aplinkosaugos klausimus ir kaip tai veikia jo pirkimo elgseną?

04 Geg 2021 — Tvari pakuotė, aplinkai draugiška pakuotė, perdirbama pakuotė
Atsispausdinti
IFOP-header.jpg

Vartotojų pirkimo įpročiai yra pagrindinė varomoji jėga, lemianti teigiamus aplinkosaugos pokyčius.

Vartotojų pirkimo įpročiai yra pagrindinė varomoji jėga, lemianti teigiamus aplinkosaugos pokyčius.

Milijardų asmenų ir įmonių priimami pirkimo sprendimai pasaulio ekonomikoje nulems, ar problemos su aplinka bus išspręstos, ar situacija tik blogės. Aplinkosaugos sprendimai pirmiausia priklauso nuo vartotojų įsipareigojimų, susijusių su žaliavų įsigijimu, produktų gamyba, pakavimu ir jų platinimu bei atliekų tvarkymu.

2021 m. „Antalis“ ir IFOP apklausa dėl tvarumo

2021 m. „Antalis“ kartu su Prancūzijos viešosios nuomonės institutu (IFOP) atliktos verslo klientų Europoje (Prancūzijoje, JK, Danijoje, Vokietijoje, Lenkijoje ir Nyderlanduose) apklausos rezultatai teikia vilčių dėl tvaresnės ateities. Iš viso buvo apklaustos 602 įmonės apie tai, kaip jos įsitraukia į etišką verslo praktiką ir kokią įtaką aplinkosaugos klausimai daro jų pirkimo sprendimams.

Apklaustų įmonių veiklos sritys apėmė mažmeninę ir didmeninę prekybą, maisto produktų ir gėrimų gamybą, įrankius ir įrangą, elektroniką, elektroninį verslą ir transportą.

Socialinės atsakomybės politikos vykdymas

Iš šešių šimtų dviejų apklaustųjų, 62% jų taikė įmonių socialinės atsakomybės politiką (angl. CSR) arba jau ruošėsi taikyti. Kadangi CSR politika įprastesnė tarp stambesnių įmonių, šis procentas buvo aukštesnis Nyderlanduose (59%).

 

  • 48% apklaustų įmonių pateikia aplinkosauginę informaciją apie savo produktus ir paslaugas internete.
  • 51% įmonių savo pastangas spręsti aplinkosaugos problemas vertina vidutiniškai
  • 39% mano, kad yra pažengusios – pažanga ryškiausia Vokietijoje (58%) ir Lenkijoje (52%).
  • Tik 10% apklaustųjų manė, kad aplinkosaugos problemas ėmėsi spręsti pavėluotai.

 

Antalis_infografikas_tvarumas_1.jpg (Web)

 

Šalių nuomonės apie COVID-19 pandemijos poveikį jų aplinkosaugos planams skyrėsi nedaug. 19% teigė, kad dėl pandemijos sulėtėjo jų aplinkosaugos problemoms spręsti skirta veikla, 71% teigė, kad pandemija jų planų nepaveikė ir tik 10% įmonių teigė, kad dėl pandemijos jų aplinkosauginiai planai nuo pandemijos pradžios paspartėjo.

„Antalio“ klientai atsižvelgia į visą spektrą aplinkosaugos problemų

Atlikus visų trijų šalių klientų apklausą, paaiškėjo, kad vidutinis klientas, priimdamas sprendimą dėl apsipirkimo, rėmėsi daugiau kaip penkiais su aplinka susijusiais kriterijais. Dažniausiai minimi veiksniai buvo atliekų mažinimas (63%), galimybė perdirbti produktus (60%) bei perdirbtų medžiagų panaudojimas (54%). Daug dėmesio buvo skiriama atsinaujinančių medžiagų naudojimui (49%) ir neatsinaujinančių medžiagų, pavyzdžiui, plastiko, naudojimo mažinimui (44%).

 

Antalis_infografikas_tvarumas_2.jpg (Web)

 

Apklausos respondentai pažymėjo didėjančią produkto kilmės pakuotės svarbą. Šiek tiek daugiau nei pusė (52%) respondentų teigė, kad šis klausimas jiems šiandien yra svarbus arba labai svarbus, o 68% tikisi, kad jis taps dar svarbesnis. Įmonės, turinčios CSR politiką, buvo linkusios šį klausimą laikyti svarbesniu nei tos, kurios tokios politikos neturi.

Pagrindinės apklausos išvados

Pakavimo produktų naudotojai Europoje rimtai žiūri į aplinkosaugos problemas. Tai akivaizdu iš to, kiek įmonių yra parengusios arba rengia CSR politiką ir kiek įmonių, kurios priimdamos sprendimus dėl pirkimų, nuolat vadovaujasi aplinkosaugos kriterijais. Tačiau šios įmonės sprendimus būtinai priima konkurencingoje rinkoje.

Galbūt jie vertina ekologiškumą kaip svarbų savo sprendimų veiksnį, tačiau tikėtina, kad sąnaudos vis dar liks svarbesniu veiksniu. Ekologiški pakavimo sprendimai privalo būti ir ekonomiški.

 

„Antalio“ pakuočių rinkodaros direktorė Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionui (EMEA) Virginie Mallet :

„Šis tyrimas rodo, kad įmonės jau stengiasi spręsti aplinkosaugos problemas ir toliau, kas yra sveikintina. Būdami pirmaujančiu pakavimo sprendimų platintoju Europoje, skiriame didžiausią dėmesį aplinkosaugai, esančiai mūsų strategijos pagrindu. Esame įsipareigoję patenkinti savo klientų poreikius tvarumo požiūriu. Mums svarbūs dideli lūkesčiai dėl perėjimo prie geresnės ir patobulintos žiedinės ekonomikos. Todėl mūsų prioritetas yra Miškų valdymo tarnybos (FSC) arba Miškų sertifikavimo patvirtinimo programos (PEFC) sertifikuotos medžiagos. Tam sukūrėme „Antrak“ platformą siekdami stiprinti savo tiekimo grandinės atsekamumą ir atsakomybę, visada teikdami pirmenybę perdirbamoms pakuotėms.“

Katalogas_zalesne_e_parduotuve_tvarumas_pakavimas

Tvarių prekių katalogas

HSM_ProfiPack_C400_kartono_smulkintuvas

Kartono smulkintuvas tūrio užpildui gaminti