Naujovės, Tendencijos, Tips, Naujienos, Pakavimo produktų naujienos, Tinklaraštis, Pakavimas

E. komercija 2022 m. – elektroninės prekybos tendencijos

18 Geg 2022 — e. komercija
Atsispausdinti
E. komercija - 2022 m. tendencijos

Estijos įmonės „Columbus“ konsultantas ir elektroninės prekybos entuziastas Mikk Maiste atkreipia dėmesį į svarbiausias tendencijas, šiais metais darysiančias didžiausią įtaką elektroninei komercijai (e-commerce).*

Estijos įmonės „Columbus“ konsultantas ir elektroninės prekybos entuziastas Mikk Maiste atkreipia dėmesį į svarbiausias tendencijas, šiais metais darysiančias didžiausią įtaką elektroninei komercijai (e-commerce).*

1. E. komercija pritraukia didžiąją dalį investicijų 

Tikėtina, kad 2022 metais įmonių savininkai ar plėtros vadovai daugiausia dėmesio skirs e. prekybai. Apklausos rodo, kad 65 % didmeninės prekybos prekių ženklų šiais metais planuoja investuoti į e. prekybą daugiau nei bet kada anksčiau. Priežastis akivaizdi – verslo lyderiai mano, kad pardavimai internetu ir toliau sparčiai augs ir investicijos į šią sritį yra būtinos išlikimui. Per pastaruosius metus pastebima tendencija, kad vis daugiau žmonių renkasi skaitmeninius prekybos kanalus vietoje fizinių. Manoma, kad per ateinančius dvejus metus, skaitmeninis kanalas generuos tiek pat pardavimų, kiek fizinis. Estų eksperto teigimu, 2030 metais e. komercija vyks skaitmeninėse platformose.

Apskaičiuota, kad pasaulinė verslas-verslui e. prekybos rinka 2022 m. sudarys 6,64 trilijonus USD, o nuo 2021 m. iki 2028 m. ji turėtų išaugti 18,7 % per metus (CAGR).

2. Sprendimus priima tūkstantmečio karta

Šiuo metu įprasta girdėti, kad Tūkstantmečio kartos atstovai užkariauja pasaulį su naujais įpročiais. Tačiau tai ne vienintelis dalykas, kuo Tūkstantmečio karta pasižymi. Ji sudarys pasaulio lyderių daugumą. „Harward Business Review“ duomenimis, 73 % už verslo sėkmę atsakančių žmonių priklauso nuo 25 iki 39 metų amžiaus grupei. Trečdalis iš jų yra verslų, kaip e. komercija, vadovai . Būtent Tūsktantmečio karta yra geriausia auditorija, su kuria verta kurti prekybinius ryšius.

3. Internetiniai B2B (verslas-verslui) užsakymai yra naujoji norma

Pasak pirmaujančios konsultacijų agentūros „McKinsey“, 70 % B2B verslininkų nori naudoti savitarnos paslaugas pirkdami už 50 000 USD ar daugiau. Dar labiau stebina tai, kad vykdant piniginius pavedimus, beveik trečdalis (tiksliau 27 proc.) verslininkų yra pasirengę pateikti užsakymus už 500 000 USD be žmogaus įsikišimo. Padidėjusį vartotojų savarankiškumą patvirtina Vokietijos rinkos tyrimų bendrovės „yStat“ duomenys. 2020 ir 2021 metais 70% B2B pirkėjų pirmenybę teikė nuotoliniam ryšiui ar skaitmeninei savitarnai. Mikk Maiste teigimu, ši tendencija išliks ir ateityje.

4. Teigiama klientų patirtis e. komercijoje svarbesnė už kainas

Šis teiginys gali atrodyti kiek subjektyvus, tačiau praktikoje jį patvirtina ir tyrimai. Net 80 % didmeninės prekybos sprendimų yra pagrįsti pirkėjo tiesioginių ar netiesioginių klientų patirtimi ir tik 20 % – kaina arba faktine pasiūla. Pirkimų ir pardavimų sprendimus galiausiai priima žmonės, todėl geros emocijos ir patirtis yra be galo svarbu.

5. B2B pirkėjas prieš pirkdamas vidutiniškai „renkasi“ 12 kartų

Kai norime rasti tikrai gerą prekę, pirkimas prailgsta. Ypatingai daug dėmesio ir laiko žmonės skiria, darant didmeninės prekybos užsakymus. Investuojant daugiau į skaitmeninę parduotuvę, verta žinoti, kad pirkėjo kelionė po tinklapį turi būti kuo patogesnė ir paprastesnė. Patariama e. komercija besiverčiantiems verslininkams ypatingai atkreipti dėmesį į produkto aprašymus. Klientai nori sužinoti kuo daugiau naudingos informacijos apie produktą: kokią naudą jis gali atnešti, kokie yra produkto unikalūs bruožai, kas naujo yra pasakyta apie produktą, ko kitos įmonės nepasako.

* Šis straipsnis buvo paskelbtas Mikk Maiste („Columbus“ Estija) leidimu.

Išsirinkite pakavimo medžiagas Jūsų e. parduotuvės produktams.