Logistikos sprendimai, Naujienos ir renginiai, Naujienos, Pakavimo produktų naujienos

5 patarimai sėkmingam užsakymų paruošimui

01 Rgs 2022 —
Atsispausdinti
5 tips

Didžiausios paklausos laikotarpiai, tokie kaip Juodasis penktadienis ar šventinis sezonas, gali tapti rimtu išbandymu net efektyviausioms įmonėms. Rizika tikrai didelė. Nors e. prekybos platformos atveria galimybių pasiekti naujų rinkų ir klientų, jei pakavimo ir užsakymų įvykdymo greitis atsiliks nuo pardavimo komandos darbo, klientus galite prarasti daug greičiau nei juos radote.

Didžiausios paklausos laikotarpiai, tokie kaip Juodasis penktadienis ar šventinis sezonas, gali tapti rimtu išbandymu net efektyviausioms įmonėms. Rizika tikrai didelė. Nors e. prekybos platformos atveria galimybių pasiekti naujų rinkų ir klientų, jei pakavimo ir užsakymų įvykdymo greitis atsiliks nuo pardavimo komandos darbo, klientus galite prarasti daug greičiau nei juos radote.

Įmonės, norinčios tvariai plėsti pardavimus internetu, turi tiksliai numatyti didžiausios paklausos laikotarpius ir užtikrinti, kad jų pakavimo procesai būtų optimaliai greiti, saugūs ir našūs. Tai apima pakavimo medžiagų, pakavimo darbo vietų, personalo poreikio ir sandėliavimo procesų įvertinimą.

Penki pagrindiniai pakavimo operacijų aspektai:

1. Atsargų valdymas

Atsargų valdymas yra labai svarbus visiems gamintojams. Jei nuolat po ranka turėsite per daug produktų, be reikalo užimsite brangią sandėlio erdvę. Jei produktų truks – nepatenkinsite klientų poreikių. Tas pats pasakytina apie pakavimo medžiagas. Įmonės dažnai turi įvairių pakavimo poreikių skirtingų formų ir dydžių gaminiams. Kai kuriems reikia daugiau apsauginių medžiagų ir užpildų nei kitiems.

 

5-tips-1.jpg

 

Kad pakavimo procesai būtų veiksmingi, svarbu visada turėti užtektinai skirtingų pakavimo medžiagų skirtingiems produktams pakuoti. Pasistenkite racionalizuoti medžiagas ir procedūras, kad supaprastintumėte pakavimo procesus ir sumažintumėte jų skaičių. Taip pat nuolat stebėkite pakavimo medžiagų atsargas, kad jų pakaktų didžiausios paklausos laikotarpiu, bet jos neužimtų per daug vietos sandėlyje.

2. Patogios pakavimo darbo vietos

Gerai sutvarkytoje pakavimo zonoje darbas vyksta sklandžiai, todėl išvengiama delsos, lemiančios pristatymų vėlavimą ir klientų nepasitenkinimą. Per pandemiją pakavimo darbo vietų sauga ir efektyvumas tapo dar sudėtingesni. Įrenginiai ir automatizuoti procesai gali žymiai pagerinti pakavimo greitį ir kokybę, savo ruožtu sumažindami personalo poreikį. Be to, tai padidina darbuotojų našumą ir užtikrina jų saugumą.

 

5-tips-2.jpg

 

Apsvarstykite šias automatizavimo galimybes:

5-tips-3.jpg

  • Rankiniu būdu lankstant ir paruošiant naudojimui gofro kartono dėžutes sugaištama, iš tiesų, daug brangaus laiko. Įvertinkite galimybę naudotis automatizuotais dėžių paruošimo įrenginiais. Esant didelioms apimtims, verta investuoti į automatines linijas, kurios ne tik paruoš dėžutes, bet ir optinių sensorių pagalba nustatys krovinio tūrį ir pagal tai optimizuos dėžutės aukštį. Tokiu būdu bus pasiektas ženklus sandėliavimo, transportavimo ir laisvo tūrio užpildo sąnaudų taupymas.

5-tips-4.jpg

  • Automatizuotomis tūrio užpildymo oru ir popieriumi sistemomis galima gaminti apsauginę užpildymo medžiagą pagal poreikį, užimančią daug mažiau vietos nei tūrio užpildo granulės ir pan.

5-tips-5.jpg

  • Automatizuotais ir pusiau automatizuotais padėklų vyniotuvais galima greičiau ir saugiau apvynioti padėklus plėvele nei rankiniu būdu. Tai padeda išvengti žalos gaminiui jį transportuojant, ilgainiui sumažina išlaidas ir yra saugiau darbuotojams.

3. Mažiau yra daugiau

Sunkias siuntas gabenti yra brangiau, o pakuotė gali dar padidinti išlaidas. Nors pagrindinė pakuotės funkcija yra produkto apsauga, dažnu atveju įmanoma sumažinti jos dydį ir svorį, taip mažinant savo kaštus ir poveikį aplinkai. Lengvesnė pakuotės medžiaga tiesiogiai sumažina gaminio siuntimo ir gabenimo išlaidas. Tinkamo dydžio pakuotė, pritaikyta pagal gaminio dydį, sumažins pakuotei reikalingos medžiagos masę, taip pat nebereikės užpildyti tuščio pakuotės tūrio, kad gaminys nejudėtų.

Mažesnę, lengvesnę pakuotę pigiau transportuoti ir ji palankesnė aplinkai, tačiau visa tai turi savo kainą. Įmonės turi išanalizuoti savo veiklą, kad nustatytų galimas tobulinimo galimybes. Gali tekti suprojektuoti naujas pakuotes ir patobulinti pakavimo bei sandėliavimo procesus. Tačiau tikėtina, kad laikui bėgant sutaupytos lėšos gerokai viršys procesų pertvarkymo išlaidas.

4. Tinkamos etiketės

Tikslios, aiškios ir patvarios etiketės yra būtinos, jei siekiate efektyvaus prekių pristatymo į paskirties vietą ir siuntų atsekamumo. Jei siunčiate nedaug siuntų, etiketes galite įsigyti pašto skyriuose ar iš kitų tiekėjų. Tikėtina, kad imsitės patys spausdinti etiketes tik atsiradus tai pateisinančiam poreikiui. Etikečių spausdintuvai yra greiti, našūs ir įperkami, juos galima integruoti į logistikos programinės įrangos sistemas, kad pateiktumėte standartizuotą siuntų informaciją, taip pat brūkšninius ir (arba) QR kodus.

 

5-tips-6.jpg

 

Kai kuriais atvejais, lipnias etiketes galima panaudoti pakuotės uždarymui ir sumažinti kitų pakavimo medžiagų kaip lipnios pakavimo juostos sąnaudas. Verta naudoti aukštos kokybės, drėgmei atsparias etiketes, kurios neatlips nuo pakuočių. Taip pat įsitikinkite, kad etiketės formatas atitinka vežėjo naudojamą formatą.

5. Svarbiausia – pirmasis kliento įspūdis

Pirmasis kliento kontaktas su jūsų produktu įvyksta jam paėmus į rankas siuntinio pakuotę, tad ši atlieka labai svarbų vaidmenį formuojant pirmąjį kliento įspūdį. Mažos sąnaudos ir procesų efektyvumas yra pagrindiniai aspektai priimant sprendimus dėl pakuotės, tačiau ne mažiau svarbu atsižvelgti ir į estetiką bei klientų patirtį

 

5-tips-7.jpg

 

Kai kurioms prekėms labiausiai tinka minimalistinės, paprastos pakuotės. Jei pakuotės medžiaga yra ekologiška, aiškiai parodykite tai klientui. Tačiau kūrybiški ir patrauklūs meniniai elementai ar turinys gali sustiprinti jūsų prekės ženklo įvaizdį ir paskatinti klientų lojalumą. Tam tikras pakuotės pritaikymas pagal konkretų klientą irgi sudaro gerą įspūdį. Galite palikti asmeninę žinutę, rodančią jūsų žinias apie klientą ir susidomėjimą juo, arba prie įsigytos prekės pridėkite kuponą ar dovaną. Bet kurio verslo, taip pat ir internetinio, esmė – pradžiuginti klientą. Pakuotė gali prie to prisidėti.

 

Verslo ateitis – e. prekyba

E. prekyba yra mūsų ateitis, todėl kiekvienas verslas turi turėti strategiją, kaip įvaldyti šį pardavimo kanalą. Klientai darosi vis reiklesni internetinių užsakymų įvykdymo greičiui (labai greitai) ir kainai (nemokamai). Svarbu pamatyti pakuočių svarbą siekiant patenkinti šiuos lūkesčius ir efektyviai valdyti e. prekybos logistiką. Tinkamos medžiagos kartu su efektyviais procesais gali padėti įmonėms kontroliuoti išlaidas aktyviausiais laikotarpiais. Jos taip pat gali padidinti klientų pasitenkinimą, o pastarieji padės toliau augti jūsų internetiniams pardavimams.

Mūsų praktiški patarimai

Pakuotės: svarbiausias sėkmės veiksnys e.prekyboje

Pakuotė yra e. prekybos grandinės pagrindas – nuo pakavimo ir gabenimo iki pristatymo galutiniam vartotojui.

Atsisiųsti
EcommerceBrochure.jpg