Pateikiame atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymus, jų pateikimą ir kt.
Kiti užsakymo būdai
1. Jei žinote tikslius prekių kodus, spauskite ant šalia paieškos esančio užrašo „Greitasis užsakymas“;
2. Įveskite prekių kodus ir spauskite „Įdėti į krepšelį“;
3. Prekių krepšelyje pasirinkite reikiamus kiekius ir pristatymo datą;
4. Atlikite kitus užsakymo žingsnius kaip įprastam užsakymui.
Visų pirma, patikrinkite ar įvedėte prekės kodą tinkamai.
Prekės kodas galėjo būti pakeistas nauju, todėl galite į paieškos laukelį įvesti ieškomos prekės pavadinimą.
Jei prekės neradote, gali būti, kad ja nebeprekiaujame, todėl siūlome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir sužinoti, kokią alternatyvą ieškomai prekei siūlome.
Jūs gausite užsakymo patvirtinimą į savo el. paštą iškart po užsakymo pateikimo iš e. parduotuvės sistemos. Taip žinosite, kad Jūsų užsakymas buvo persiųstas į „Antalis“ UAB užsakymų sistemą.
Iš „Antalis“ UAB užsakymų sistemos gausite kitą patvirtinimą, kad užsakymas buvo priimtas ir persiųstas sandėliui suruošti nustatytai pristatymo datai. Patvirtinimas išsiunčiamas patikrinus duomenis, klientų aptarnavimo skyriaus darbo laiku (I-V 08:00-17:00, prieš šventinę dieną 1 val. trumpiau)
Jei negavote užsakymo patvirtinimo per vieną darbo dieną, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.
Pateikus užsakymą internetu, jis iškart išsiunčiamas į „Antalis“ UAB užsakymo sistemą. Todėl koreguoti užsakymo savo paskyroje nebegalėsite.
Tačiau norint atlikti korekcijas arba atšaukti užsakymą, galite nedelsiant susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi, kad pakeitimai būtų atlikti tiesiai užsakymų sistemoje.
Nepamirškite nurodyti užsakymo numerio!
Užpildykite užklausos formą ir mes jums atsakysime.