D.U.K. - užsakymai

Pateikiame atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymus, jų pateikimą ir kt.

  1. Prisijunkite prie savo paskyros „Antalis“ UAB e. parduotuvėje. Tik prisijungę matysite specialias prekių kainas ir nuolaidas.
  2. Paieškos laukelyje pradėkite vesti produkto pavadinimą arba kodą. Pasirinkite iš siūlomų variantų arba spauskite paieškos mygtuką.
  3. Pasirinkite kiekį prie prekės, kurią norite užsakyti. Spauskite mygtuką su prekių krepšelio paveikslėliu. 
  4. Atsidariusiame lange spauskite „Tęsti apsipirkimą“, jei pageidaujate į krepšelį įdėti daugiau prekių. Arba - „Atidaryti krepšelį“, jei norite peržiūrėti įdėtas prekes ir pateikti užsakymą.
  5. Prekių krepšelyje galite keisti kiekius ir datas. Patariame visoms prekėms rinktis tą pačią pristatymo datą - tai galite padaryti viršuje paspaudę ant „Keisti datą“. Spauskite „Užsakyti prekes“.
  6. Pasirinkite pristatymo adresą. Kai kuriais atvejais, pakeitus pristatymo adresą, būsite informuojami apie pasikeitusius pristatymo terminus ir nukreipti atgal į krepšelį, kur matysite pasikeitusią pristatymo datą. Taip yra todėl, kad ne į visus miestus galime pristatyti per tą patį laikotarpį. 
  7. Spauskite „Pristatyti šiuo adresu“.
  8. Užsakymo užbaigimo puslapyje  pažymėkite, kad perskaitėte ir sutinkate su UAB „Antalis“ elektroninės prekybos taisyklėmis ir spauskite „Pateikti užsakymą ir apmokėti“.
  9. Po užsakymo pateikimo gausite užsakymo patvirtinimą su užsakytų prekių sąrašu, kiekiais, datomis ir suma.

 

 

Kiti užsakymo būdai

  • Jei žinote tikslius prekių kodus, spauskite ant šalia paieškos esančio užrašo „Greitasis užsakymas“, įveskite kodus atskirtus kableliais ir spauskite „Įdėti į krepšelį“. greitas užsakymas.jpg
  • Galite užsakyti remdamiesi anksčiau pateiktu užsakymu. Užsakymus rasite savo paskyroje skiltyje „Mano užsakymai“ prie „Užsakymų istorija“.
  • Galite užsakyti pasirinkę savo išsaugotą krepšelį. Išsaugotus krepšelius rasite savo paskyroje skiltyje „Mano užsakymai“ prie „Išsaugoti krepšeliai“.

1. Jei žinote tikslius prekių kodus, spauskite ant šalia paieškos esančio užrašo „Greitasis užsakymas“;
2. Įveskite prekių kodus ir spauskite „Įdėti į krepšelį“; greitas užsakymas.jpg
3. Prekių krepšelyje pasirinkite reikiamus kiekius ir pristatymo datą;
4. Atlikite kitus užsakymo žingsnius kaip įprastam užsakymui.

 

Visų pirma, patikrinkite ar įvedėte prekės kodą tinkamai.

Prekės kodas galėjo būti pakeistas nauju, todėl galite į paieškos laukelį įvesti ieškomos prekės pavadinimą.

Jei prekės neradote, gali būti, kad ja nebeprekiaujame, todėl siūlome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir sužinoti, kokią alternatyvą ieškomai prekei siūlome. 

Jūs gausite užsakymo patvirtinimą į savo el. paštą iškart po užsakymo pateikimo iš e. parduotuvės sistemos. Taip žinosite, kad Jūsų užsakymas buvo persiųstas į „Antalis“ UAB užsakymų sistemą.

Iš „Antalis“ UAB užsakymų sistemos gausite kitą patvirtinimą, kad užsakymas buvo priimtas ir persiųstas sandėliui suruošti nustatytai pristatymo datai. Patvirtinimas išsiunčiamas patikrinus duomenis, klientų aptarnavimo skyriaus darbo laiku (I-V 08:00-17:00, prieš šventinę dieną 1 val. trumpiau)

Jei negavote užsakymo patvirtinimo per vieną darbo dieną, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Pateikus užsakymą internetu, jis iškart išsiunčiamas į „Antalis“ UAB užsakymo sistemą. Todėl koreguoti užsakymo savo paskyroje nebegalėsite.  
Tačiau norint atlikti korekcijas arba atšaukti užsakymą, galite nedelsiant susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi, kad pakeitimai būtų atlikti tiesiai užsakymų sistemoje.

Nepamirškite nurodyti užsakymo numerio!

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Užpildykite užklausos formą ir mes jums atsakysime.