D.U.K. - klientų aptarnavimas ir prekių grąžinimas

Skaitykite dažniausiai užduodamus klausimus ir išsamius Antalio“ atsakymus, susijusius su klientų aptarnavimu ir prekių grąžinimu.

Mums svarbu, kad klientai būtų patenkinti. Į UAB „Antalis"  klientų aptarnavimo vadybininkes galite kreiptis telefonu +370 (5) 2649 649 skambučių centro darbo valandos: pirmadieniais–penktadieniais 8:00–17:00 val. 

Mūsų įmonė yra įdiegusi elektroninę klientų duomenų bazę, kurios pagrindu organizuojama skambučių centro veikla. Todėl Jūsų skambutis tiesiogiai nukreipiamas Jus aptarnaujančiam vadybininkui taip greičiau priimame Jūsų užklausas.


Taip pat susiekti galite:

1. Kai prekės grąžinamos pirkėjo pageidavimu

Jei užsisakėte daugiau prekių nei Jums reikia, suklydote pateikdami užsakymą arba pasikeitė poreikis, Jūs galite pasinaudoti prekių grąžinimo paslauga. Paslauga gali būti suteikta standartinėms prekėms, pristatytoms arba įsigytoms iš „Antalio“ ne anksčiau kaip prieš tris mėnesius. Prekės turi būti nepažeistose pakuotėse ir tinkamos naudoti pagal paskirtį. 

Grąžinimo sąlygos taip pat priklauso nuo to, ar klientas jas grąžina į sandėlį, ar prekes atsiima „Antalis”, bei nuo transportavimo atstumo: 

·         Prekių, įsigytų iš „Antalio", grąžinimo administravimas (dokumentų sutvarkymas, priėmimas sandėlyje, inspektavimas) vykdomas už 23,00 € vienai prekei mokestį.

·         Standartinių prekių, įsigytų iš „Antalio", atsiėmimo-transportavimo paslauga Vilniuje ir Kaune - 0,04 €/kg, min. 5 € + admin. mokestis.

·         Standartinių prekių, įsigytų iš „Antalio", atsiėmimo-transportavimo paslauga kituose miestuose - 0,06 €/kg, min. 10 € + admin. mokestis. 

Atsiimamos tik kokybiškos prekės, prekių grąžinimui būtinas „Antalio" sutikimas.

2. Kai prekės grąžinamos dėl „Antalio" klaidos

Kai prekės grąžinamos dėl neatitikimo ar broko, išlaidos padengiamos „Antalio". 

Prekių asortimento, kiekio, atitikimas sąskaitai tikrinamas prekių perdavimo metu. Pirkėjui pastebėjus kokybinius neatitikimus, informaciją prašome perduoti „Antaliui" raštu arba elektroniniu laišku.

Daugiau apie pretenzijas ir skundus galite skaityti UAB „Antalis“ parduodamų prekių tiekimo taisyklėse.

Galite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininkėmis užpildę formą arba parašę el. laišką uzsakymai@antalis.com. Mes susisieksime su jumis ir supažindinsime su grąžinimo sąlygomis ir procedūra.


1 žingsnis: Reaguokite iš karto ir informuokite vairuotoją/kurjerį apie pastebėtus prekių pažeidimus

Prekių gavėjas yra atsakingas už patikrinimą, ar pristatymo sutartis buvo įvykdyta teisingai. Jei ne, imtis reikiamų priemonių.

 

Laikydamiesi toliau pateiktų taisyklių, Jūs padėsite mums greitai ir efektyviai išspręsti prekių pristatymo problemas, kad jos nepasikartotų.
Pristatymo dokumentuose arba el. paštu nurodykite:

  • Prekių ir pakuočių būklę: sutepta, suglamžyta, sulaužyta, šlapia, supjaustyta ir kt.
  • Kiekio neatitikimą (svoris ar kiekis).
  • Pateiktas ne tas produktas.

 

Taisyklės:

  • Jei rašoma ant pristatymo dokumento, nurodykite datą ir pasirašykite.
  • Prekes tikrinkite dalyvaujant vairuotojui/kurjeriui.
  • Vairuotojo/kurjeris taipogi pasirašys, nurodys savo vardą ir pavardę.
  • Tokia tvarka galioja su visais pristatymo dokumentais.

 
Svarbu!

Bet kuriuo atveju - ar turite pastabų ar ne - prašome pasirašyti ant dokumentų.


2 žingsnis: Praneškite „Antalis“ UAB klientų aptarnavimo skyriui, kad skundas būtų kuo greičiau užregistruotas ir išspręstas.

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Užpildykite užklausos formą ir mes jums atsakysime.