Naujienos ir renginiai, Naujienos, Poligrafinių produktų naujienos

„Creative Power Awards“: naujas
tarptautinis konkursas,
įvertinantis kūrybiškus spaudos darbus

30 Lap 2022 —
Atsispausdinti
ACPA

Pasaulyje yra įvairių kūrybinės industrijos apdovanojimų, apimančių įvairias kūrybines sritis. Atrodo, kad nieko naujo jau negalima sugalvoti. Tai gali būti tiesa, pavyzdžiui, interneto svetainių dizaino ar reklamos srityje. Tačiau spaudos ir grafikos dizaino apdovanojimų nėra tiek daug.

Pasaulyje yra įvairių kūrybinės industrijos apdovanojimų, apimančių įvairias kūrybines sritis. Atrodo, kad nieko naujo jau negalima sugalvoti. Tai gali būti tiesa, pavyzdžiui, interneto svetainių dizaino ar reklamos srityje. Tačiau spaudos ir grafikos dizaino apdovanojimų nėra tiek daug.

Užsisakykite žurnalą

ACPA

ACPA

Ką gi dizaineriai turėtų padaryti, kad būtų pripažinti už savo kūrybiškumą. Norint pripažinti meistriškumą kuriant spaudinius, labai svarbus yra kompetencijos lygis. Tai daugiau nei tik puikios idėjos išgryninimas. Tai ir medžiagos išmanymas, sudėtingų spausdinimo procesų įvaldymo įgūdžiai ir išradingumas paverčiant apribojimus naujomis galimybėmis.

Taigi, atsižvelgdamas į tai, Antalis nusprendė suburti kūrybininkų ekspertų žiuri, kuri įvertintų visus puikaus dizaino spaudos aspektus ir juos parodytų kūrybininkų bendruomenei visame pasaulyje.  Antalio komandai kilo mintis, kad reikia  apdovanoti dizainerius ir kitus specialistus, dirbančius su popieriumi. Būdama viena iš pirmaujančių dekoratyvinio popieriaus tiekėjų pasaulyje, bendrovė ne tik tiekia dideliais kiekiais įvairiausių rūšių popierių, bet ir skleidžia žinias bei pristato inovacijas per savo Creative Power platformą. Iš to gimė konkursas ir apdovanojimai.

Apdovanojimai

Pirmasis „Antalis Creative Power Awards“ konkursas, iš tiesų, yra įspūdingas, dalyvių ir pateiktų spaudos darbų skaičiumi. Iš viso buvo pateikta beveik tūkstantis paraiškų. „Antalis Creative Power Awards“ komisija gavo 770 darbų pavyzdžių – nuo prekinių ženklų pakuočių iki didelio formato, riboto tiražo plakatų. Darbus siuntė dizaineriai iš daugiau nei 30 šalių, kuriose veikia „Antalis“.

Konkurse gali dalyvauti visi ir nėra jokio dalyvavimo mokesčio. Vienas iš nedaugelio kriterijų, kuriuos darbas turėtų atitikti, yra tai, kad projekte būtų naudojama bent viena popieriaus rūšis iš didžiulės „Antalio“ aukščiausios kokybės popieriaus kolekcijos . Gal tai net nėra apribojimas, nes dizaineriai gali rinktis iš labiausiai mėgstamų  popieriaus rūšių, įskaitant „Arches“, „Conqueror“, „Keaykolour“, „Curious Collection“,  „Iggesund“, „Metsä Board“, „Munken“, Olin“.

 

Vertinimo komisija dvi saulėtas vasaros dienas rinkosi  Paryžiaus centre. Ją sudarė patyrę  dizaino, komunikacijos ir kūrybos profesionalai: Yann Cloutier iš Atelier Bulk “, Emilios Theofanous iš Monotype, Amy Nelson-Bennett iš Positive Luxury, Martina Hahn Rodig iš Hinderer + Mühlich, Elliott Moody iš  The Brand Identity, Laurent Nogues iš Créanog, Golnar Roshan iš Rive Roshan ir Design & Practice bei Laurence Chastaing iš Chanel.

Žiuri vertinimo darbas buvo lyg sceną, kurioje kūrybininkai galėtų dalytis kūrybos tendencijomis, diskutuoti apie savo srities pokyčius ir dalytis įžvalgomis apie ateities pokyčius.

Chinese.jpg

ACPA

ACPA

Atrinkti konkrečių kategorijų finalininkai: „NowMatters Hong Kong“ sukūrė Kinų Naujiesiems metams skirtą pakuotę,
Lobster Antwerp“sukūrė „LAB“ identitetą , o „Studio Činčera“  – iššokančią knygą stiklo gamybos įmonei „Lasvit“

Konkurso kategorijos

ACPA


Kiekvienam konkurso kategorijos nugalėtojui buvo įteiktas trofėjus, kuriuos kūrė Maud Vantours

Konkursą sudarė aštuonios kategorijos – Brand Identity & Stationery, Reports & Publishing, Packaging & Promotional, Mailers & Invitations – keturios sutelktos į konkrečias spaudos darbų grupes. O kitose vertinamas kūrybiškumas.

 

Kadangi „Antalis“ stiprina ir plečia savo iniciatyvas, remdamas geriausią visuomenišką ir aplinkosaugos praktiką, keturi specialūs prizai buvo skirti svarbiausioms temoms, skatinančioms sąmoningesnį ir visapusiškesnį požiūrį į dizainą ir spaudą.


Vienas specialusis prizas už spaudos projektus, darančius minimalų poveikį aplinkai, buvo įteiktas kaip apdovanojimas už „Eco Conception“ . Šiuo prizu „Antalis Creative Power“ nori pabrėžti, kad kūrybinės industrijos gali prisidėti prie pasaulinių klimato tikslų įgyvendinimo.

ACPA

ACPA


Eco Conception“ kategorijos nugalėtojas: „MATH“ odos priežiūros priemonių gamintoja ir „Miranda Printing“ bendradarbiavo kuriant pakuotę
iš ekologiškų medžiagų. Pakuotės konstrukcija išsiskyrė tuo, kad joje nenaudojami klijai ir yra tik minimalūs grafiniai elementai, kuriems spausdinti reikia nedaug dažų

 

„Antalis Creative Power Awards“ žiuri vertino dar vieną kategoriją „Design for Good“. Tai vienas iš specialių prizų, kuriuo įvertinami labdaros organizacijų ar NVO sukurti spaudos darbai, skirti  didinti visuomenės informuotumą apie konkrečią problemą.

ACPA

ACPA


Žiuri komisija apžiūrinėja plakatus „Colours for Ukraine“, laimėjusius „Design for Good“ kategorijoje

 

„The Paper Stories“  kategorijoje apdovanojami spaudos projektai, kuriuose pasakojama istorija pasirinkus popierių, daugiausia dėmesio skiriant kūrybiškumo emocinei ir naratyvinei galiai. Popieriaus pasirinkimas yra kūrybiškas veiksmas ir gali būti labai svarbus apibrėžiant dizaino nuotaiką ar išraišką.

Kai kurie įvertinimą „Print Excellence“ vadina kaip prizų prizą. Vertinimo komisija, remdamasi vizualika ir spausdinimo technika, iš atrinktų finalininkų išrinko jiems patikusį projektą. Visi projektai automatiška buvo įtraukti į šią kategoriją.

 

ACPA


 „Print Excellence“ ir „Mailers & Invitations“ kategorijų nugalėtojas: „Coffret Mémoire Poétique“, sukurta Camille Vignaud,
gėlių fotogramų kolekcija, atspausdinta ant medvilninio, tekstūrinio ir permatomo popieriaus

Žurnalas-katalogas

Sukūrėme unikalų leidinį, kuriame pateikiame visų finalininkų ir nugalėtojų darbus. Šio žurnalo tikslas – atskleisti spaudos grožį ir galimybes, naudojant įvairias dekoratyvinio popieriaus rūšis, įskaitant naujuosius „Olin Origins“ ir „Olin Design“. Formatas, susidedantis iš skirtingo dydžio dalių, persidengiantis vienas su kitu, sukurtas taip, kad būtų galima akimirksniu matyti šią tekstūrinio popieriaus įvairovę.

 

ACPA


Žurnalas sukurtas naudojant kelias skirtingas dekroatyvinio popieriaus rūšis

Keli komisijos nariai aktyviai prisidėjo prie šio žurnalo kūrimo. Kai kuriuos straipsnius apie nugalėtojus parašė „The Brand Identity“, o leidinio dizainas buvo „Design & Practice“ rankose. „Hinderer + Mühlich“ pagamino įrankį folijai dengti – labai detalią mikrograviruotą formą, kuri suteikia vizualinį gylį. Popieriuje įsispaudžia sudėtingas  folijavimo būdu pterteiktas raštas.
 

ACPA

ACPA


„Antalis Creative Power Awards“ konkurso žurnalo fragmentai 

 

 

Žurnalas yra nemokamas ir galite užsisakyte  „Antalio“  svetainėje. Jame pateikiami nugalėtojų ir finalininkų spaudos darbai, pagrindinė informacija apie konkursą, interviu su apdovanojimų kūrėja Maud Vantours ir daugiau kitos svarbios informacijos.

Siekiant skatinti kūrybiškumą ir jį parodyti kitiems,  „Antalio“ konkursas taps nuolat augančia platforma, kurioje bursis grafiniam dizainui neabejinga bendruomenė. Dveji metai vėl prabėgs nepastebimai, todėl linkime, kad Jūs atskleistumėte savo kūrybines galias.

 

Norėdami pasisemti kūrybinio įkvėpimo,  užsisakykite „Antalis Creative Power Awards“ žurnalą.

            *Privatumo Politika