Šiandien vienas iš efektyviausių būdų pasiekti užsakovą - tai tiesioginės rinkodaros kampanijos, vykstančios tiek virtualioje erdvėje, tiek atspausdintos ant popieriaus, nes spauda gali gerokai padidinti kitų sklaidos kanalų efektyvumą.
Pagrindinis popieriui tenkantis vaidmuo – sujungti virtualų ir realų pasaulius. Spausdinti naujienlaiškiai gali būti personalizuoti, kryptingi ir susieti, taip sukuriant galingą tiesioginės rinkodaros įrankį.
„Antalis” siūlo didžiulį medžiagų spaudai pasirinkimą, kuris padeda dizaineriams kurti inovatyvius spausdinamus naujienlaiškius, taip sustiprinant kitų naudojamų sklaidos kanalų poveikį.

Šiandien vienas iš efektyviausių būdų pasiekti užsakovą - tai tiesioginės rinkodaros kampanijos, vykstančios tiek virtualioje erdvėje, tiek atspausdintos ant popieriaus, nes spauda gali gerokai padidinti kitų sklaidos kanalų efektyvumą.
Pagrindinis popieriui tenkantis vaidmuo – sujungti virtualų ir realų pasaulius. Spausdinti naujienlaiškiai gali būti personalizuoti, kryptingi ir susieti, taip sukuriant galingą tiesioginės rinkodaros įrankį.
„Antalis” siūlo didžiulį medžiagų spaudai pasirinkimą, kuris padeda dizaineriams kurti inovatyvius spausdinamus naujienlaiškius, taip sustiprinant kitų naudojamų sklaidos kanalų poveikį.

papers_640x426.png

Poligrafiniai produktai

Spauda – tai asmeniška

Tai B2Me rinkodara: suasmenintas kreipimasis leidžia prekės ženklui užmegzti ryšį su vartotoju, o popierius šį ryšį dar labiau sustiprina.

„Nesikreipkite į savo skaitytojus taip, lyg tai būtų didžiulė minia stadione. Kai jie skaito jūsų žinutę, dažniausiai jie būna vieni. Įsivaizduokite, jog savo kliento vardu rašote jiems asmeninį laišką.

David Ogilvy

 

Ne tik pasirinktas spaudinio dizainas, bet ir pasirinktas popierius turės didžiulį poveikį spaudinio gavėjui. Su „Antalio“ blizgaus ar matinio paviršiaus popieriumi, ryškiomis spaudos spalvomis užkariaukite gavėjo mintis ir širdį. Vienas iš žinomesnių „Antalio“ ženklų yra „Novatech“, tinkamas tiek ofsetinei, tiek ir skaitmeninei spaudai.

 

„Antalio“ natūralaus atspalvio, skirtingų paviršių nekreidinis popierius „Olin“ suteiks jūsų žinutei įsimintinumo.

 

GettyImages-8858385.jpg

Spauda - tai kūrybinė galia

12-cartes.jpg

 

Spauda sujungia virtualų ir fizinį pasaulius: net puikiai žinomi prekės ženklai naudoja paštu siunčiamą atspausdintą reklaminę medžiagą, kad išskirtų savo produktą ir atkreiptų vartotojo dėmesį. Spausdinta medžiaga gali būti tiek paprasta kokybiškai atspausdinta skrajutė, tiek sudėtingesnė priemonė: atvirlaiškis, lankstukas, katalogas.

Planuojamo reklaminio spaudinio dizainas bei formatas nulems popieriaus iš „Antalio“ asortimento pasirinkimą.

Atvirlaiškiams tinkamiausias ypatingai lygus, standus vienpusio kreidavimo grafinis kartonas Invercote G.

Spauda – tai kūryba

Spauda paliečia mintis ir širdį: siunčiamos reklaminės medžiagos tekstūra, forma ir spalva gali paskatinti gavėją ją atsidaryti arba ne. Mūsų platus dekoratyvinio popieriaus asortimentas neriboja jūsų pasirinkimo:

 

Net ir žinomi prekių ženklai nori išsiskirti. Jie nori parodyti savo prekės ženklą pasitelkdami inovatyvias idėjas bei kokybiškas komunikacijos priemones. „Antalio” siūlomas medžiagų pasirinkimas padeda kurti naujas idėjas bei efektyvius tiesioginės rinkodaros sprendimus - galimybės beribės.

Kad gavėjas išties įsimintų jūsų siunčiamą žinutę, „Antalis” siūlo MagneCote – pirmąjį magnetinį popierių, ant kurio galima spausdinti, kurį galima pjauti ir perforuoti – visai kaip įprastą popierių.

 

img-direct-marketing.jpg

Spauda sujungia

Interaktyvi spauda? Taip, tai įmanoma!

Naujoji spaudinių karta susijusi su daiktų internetu (Internet of Things, IoT)

  • PowerCoat® Alive puikus IoT pavyzdys, nes jis sujungia popierių ir skaitmeninę erdvę.
  • PowerCoat® Alive naudoja NFC (Near Field Communications) technologiją.
  • PowerCoat®Alive tai išmanusis popierius, kurį sudaro trys sluoksniai: du išoriniai popieriaus ir vidinis sluoksnis su atspausdinta mikroschema, kuri gali būti programuojama, taip perkeliant jūsų interaktyvų turinį į NFC palaikantį gavėjo išmanųjį įrenginį.

 

Spaudos technikos

Idėjas gali padėti išreikšti popieriaus ir spaudos technikos pasirinkimas.

Ofsetinė spauda

Įvairios užbaigimo technikos jūsų spaudiniui ir prekės ženklui padės išsiskirti - lakavimas, folijavimas ar iškiliaspaudė gali ne tik atkreipti vartotojo dėmesį, bet ir formuoti nuomonę apie produktą.

Skaitmeninė spauda: ne tik CMYK

Trumpalaikiams ar mažo tiražo spaudiniams puikia pasitarnaus skaitmeninė spauda.

Skaitmeninės spaudos augimas pasaulyje 2015–2020 m. išaugo 27% - iki daugiau nei 25 milijardų puslapių.

basketball.jpg (basketball5-07)

Papildomi efektai, suteikiantys pridėtinės vertės, gali būti įgyvendinti pasitelkiant kūrybiškus spaudos sprendimus:

  • spalvų išskaidymas/rastravimas
  • baltų dažų naudojimas
  • fluorescencinių dažų naudojimas
  • iškilių dažų naudojimas
  • folijavimas