Tips, Naujienos

5 patarimai kaip greičiau įvykdyti užsakymą

01 Bal 2022 —
Atsispausdinti
5 tips

Didžiausios paklausos laikotarpiai, pavyzdžiui, Juodasis penktadienis arba šventiniai laikotarpiai, tampa išbandymu net veiksmingiausioms veikloms grandims.

Rizika didelė. Nors e. prekybos platformos suteikia neįtikėtinai daug galimybių pasiekti naujas rinkas ir klientus, jeigu pakavimo ir užsakymų vykdymo darbai atsilieka nuo jūsų pardavimo komandos tempo, klientus galite prarasti taip pat greitai, kaip juos pritraukėte.

Įmonės, norinčios tvariai didinti savo internetinės prekybos pardavimus, turi tiksliai numatyti didžiausios paklausos laikotarpius ir užtikrinti, kad jų pakavimo procesai veiks optimaliai tiek greitumo, tiek saugumo, tiek veiksmingumo požiūriu. Tai apima savo pakavimo medžiagų, pakavimo stočių, personalo poreikio ir sandėliavimo procesų įvertinimą.

Pateikiame penkis klausimus, kuriuos reikėtų apsvarstyti, norint sėkmingai supakuoti siųstinas prekes:

1. Inventoriaus valdymas

Inventoriaus valdymas – pagrindinis visų produktų gamintojų veiklos elementas. Turėdami per daug produkcijos „po ranka“, švaistote brangiai kainuojančias sandėlio patalpas. Turėdami per mažai, rizikuojate nepatenkinti paklausos. Tas pats galioja kalbant apie pakavimo medžiagas. Dažnai įmonės susiduria su labai įvairių pakuočių poreikiu, nes produktai būna įvairių formų ir dydžių, o kai kuriems gaminiams reikalingos didesnę apsaugą užtikrinančios pakuotės.

 

5-tips-1.jpg

 

Norint užtikrinti veiksmingą veiklą, svarbiausia turėti pakankamai kartono, popieriaus, plastiko bei tarpus užpildančios medžiagos ir turėti galimybę greitai jų gauti. Apsvarstykite galimybę racionalizuoti medžiagas ir procedūras, norėdami supaprastinti ir apriboti skirtingų pakavimo procesų skaičių. Taip pat nuolat stebėkite pakavimui reikalingų medžiagų kiekius, siekdami užtikrinti, kad visko turite pakankamai ir veiklą galėsite sklandžiai vykdyti net didžiausios paklausos laikotarpiu, tačiau kartu neužimsite per daug sandėlio erdvės.

2. Sutvarkykite pakavimo patalpas

Gerai suorganizavus pakavimo zoną, užsakymai bus vykdomi sklandžiai – nereikės brangiai mokėti už vėlavimus, todėl užsakytos prekės bus pristatytos laiku ir klientai bus patenkinti. Pandeminiu laikotarpiu papildomų iššūkių kelia pakavimo stočių saugumas ir efektyvumas. Įranga ir pusiau automatizuoti procesai gali gerokai padidinti pakavimo greitį bei kokybę ir sumažinti personalo poreikį. Tai taip pat leidžia darbuotojams dirbti našiau ir užtikrina didesnį jų saugumą.

 

5-tips-2.jpg

 

Kalbant apie automatizavimą, vertėtų apsvarstyti šias galimybes:

5-tips-3.jpg

  • Automatizuota pagrindo dėklo ir dangčio sistema gali gaminti įvairaus dydžio kartonines dėžutes įvairiems gaminiams, automatiškai biguodama ir lankstydama kartoną, kad būtų sumažinta tuščia erdvė ir tuštumos užpildymo poreikis.

5-tips-4.jpg

  • Automatizuota tarp oro ir popieriaus esančios tuščios vietos užpildymo sistema pagal poreikį gali gaminti apsauginę užpildymo medžiagą ir užima daug mažiau vietos nei maišai su polistireno drožlėmis ir pan.

5-tips-5.jpg

  • Automatinės ir pusiau automatinės padėklų vyniojimo mašinos padės apvynioti greičiau ir saugiau, nei vyniojant rankiniu būdu. Tai sumažina transportuojamų produktų pažeidimus, ilgainiui sumažina išlaidas ir yra saugesnės darbuotojams.

3. Galvokite, kaip sumažinti

Sunkias siuntas vežti brangu, o jų supakavimas gali kelti papildomų problemų. Nors pakuotė turi atlikti produktų apsaugos funkciją, dažnai yra galimybių sumažinti pakuotės dydį ir svorį, kad sumažėtų finansinės ir aplinkosaugos išlaidos. Lengvesnės medžiagos tiesiogiai mažina pašto ir siuntimo išlaidas. Tinkamo dydžio pakuotė, labiau atitinkanti gaminio dydį, sumažina reikiamą pakuotės tūrį ir tuščios vietos užpildymo poreikį, kad būtų apsaugotas siuntos turinys.

Mažesnę ir lengvesnę pakuotę bus pigiau gabenti ir ji bus mažiau kenksminga aplinkai, tačiau, norint to pasiekti, taip pat kainuoja. Įmonės turi išanalizuoti savo veiklos operacijas ir nustatyti, kaip galėtų patobulinti savo veiklos procesus. Gali tekti perkurti savo dabartinį pakuočių dizainą ir keisti pakavimo ir sandėliavimo procesus, tačiau ilgainiui sutaupytos lėšos gali daugiau nei kompensuoti pradinės praktikos pakeitimo išlaidas.

.

4. Gerai paženklinkite pakuotes

Tikslios, aiškios ir patvarios etiketės – esminis dalykas, užtikrinantis, kad siuntos greitai pasieks savo adresatą ir bus lengvai atsekamos. Jeigu gaminate nedaug pakuočių, etikečių galite įsigyti pašte arba iš kitų tiekėjų. Spausdinti savo etiketes verta tada, kai jų yra daug. Etikečių spausdintuvai yra greiti, efektyvūs ir nebrangūs, o, norint pateikti standartinę informaciją, reikalingą pakuotėms, taip pat brūkšninius ir (arba) QR kodus, juos galima integruoti į logistikos programinės įrangos sistemas.

 

5-tips-6.jpg

 

Etikečių lipdukai lengvai pritvirtinami prie siuntos ir prireikia mažiau lipniosios juostos. Patartina naudoti labai kokybiškas, drėgmei atsparias etiketes, kurios neatsiklijuoja nuo pakuočių. Etikečių formatas turi atitikti jūsų vežėjo formatą.

5. Galvokite apie klientų patirtį

Pakuotė – pirmas pirkėjo kontaktas su jūsų produktu, todėl jos vaidmuo labai svarbus. Mažos sąnaudos ir procesų efektyvumas yra svarbiausi veiksniai priimant sprendimus dėl pakuočių, tačiau estetika ir klientų patirtis taip pat turėtų būti įtraukti į lygtį

 

5-tips-7.jpg

 

Kai kuriuos daiktus prasmingiausia pakuoti į minimalistinę, paprastą pakuotę. Jeigu medžiaga yra nekenksminga aplinkai, aiškiai informuokite apie tai klientą, tačiau kūrybiškas ir patrauklus meniškas pateikimas ar turinys gali sustiprinti jūsų prekės ženklo įvaizdį ir didinti klientų lojalumą. Gerą įspūdį gali padaryti ir tam tikras individualizavimas. Tai gali būti asmeninė žinutė, kuria parodoma, kad klientas yra pažįstamas ir juo domimasi, arba kartu su užsakymais pateikiama kuponų ar nemokamų daiktų. Patenkinti klientus – štai kas svarbiausia versle: tiek internete, tiek už jo ribų. Pakuotė gali padėti tai pasiekti.

 

Elektroninė prekyba – verslo ateitis

Elektroninė prekyba – ateitis, tad kiekvienas verslas turi numatyti strategiją, kaip įvaldyti šį pardavimų kanalą. Klientai tampa vis reiklesni: jie nori greito (ir labai greito) internetinių užsakymų vykdymo ir mažos (ar nulinės) kainos. Sunku pervertinti pakuotės svarbą tenkinant šiuos lūkesčius ir veiksmingai tvarkant elektroninės prekybos logistiką. Tinkamos medžiagos ir veiksmingi procesai gali padėti verslams kontroliuoti išlaidas intensyviausiais metų laikotarpiais. Jos taip pat gali būti labai svarbios užsitikrinant patenkintus nuolatinius klientus, kurie padės jūsų elektroninės prekybos pardavimams augti toliau.

Mūsų praktiški patarimai

Pakuotės: svarbiausias sėkmės veiksnys e.prekyboje

Pakuotė yra e. prekybos grandinės pagrindas – nuo pakavimo ir gabenimo iki pristatymo galutiniam vartotojui.

Atsisiųsti
EcommerceBrochure.jpg