Naujienos ir renginiai, Naujienos, Pakavimo produktų naujienos, Tinklaraštis

Tapkite išskirtiniai naudodami pakuotes

16 Kov 2022 —
Atsispausdinti
unbxing.jpg

Pastaraisiais metais neregėtai išaugo prekių užsakymo internetu mastai ir vis daugiau parduotuvių atveria duris internetinei prekybai. Vartotojų lūkesčiams ir toliau augant, daugybei rinkos dalyvių tampa sunku išsiskirti. Konkuruojant dėl greito pristatymo, lengvo grąžinimo ir maksimalaus vartotojų pasitenkinimo, Jums reikia tinkamai prekę pristatančios pakuotės. Žemiau pateiksime 7 patarimus, kaip suteikti vartotojams išskirtinę patirtį pasitelkiant paveikią pakuotę.

Pastaraisiais metais neregėtai išaugo prekių užsakymo internetu mastai ir vis daugiau parduotuvių atveria duris internetinei prekybai. Vartotojų lūkesčiams ir toliau augant, daugybei rinkos dalyvių tampa sunku išsiskirti. Konkuruojant dėl greito pristatymo, lengvo grąžinimo ir maksimalaus vartotojų pasitenkinimo, Jums reikia tinkamai prekę pristatančios pakuotės. Žemiau pateiksime 7 patarimus, kaip suteikti vartotojams išskirtinę patirtį pasitelkiant paveikią pakuotę.

1. Priderinkite siuntimo pakuotę prie Jūsų prekės pakuotės

Norint išlaikyti klientus, reikia suteikti jiems išskirtinių įspūdžių. Naudodami spaudą galite išsiskirti ir įvairiais būdais pritaikyti savo pakuotes individualiam vartojimui. Vietoje paprastos, galite naudoti Jūsų prekių ženklą atspindinčią pakuotę. Jūsų klientai pasijus dalyvaujantys pirkimo procese nuo pradžios iki pabaigos ir susidarys teigiamą įspūdį apie Jūsų prekių ženklą.

73% klientų teigia, kad pakuotė turi įtakos renkantis, kokį produktą įsigyti  (Packaging Innovations).

 

3 galimybės kaip panaudoti spaudą ant dėžutės:

tryk2.jpg

1. Spauda vidinėje pusėje. Daugelis renkasi dėti spaudą išorėje, tačiau pateiksime priežasčių, kodėl verta dėti spaudą iš vidaus. Visų pirma, taip sukuriamas netikėtumo įspūdis! Klientas gauna paprastą kartono dėžutę, taigi linija yra nubrėžta ir klientas susikūrė atitinkamą lūkestį. O tada dėžutė atidaroma! Nepaisant visų lūkesčių, klientų akis nudžiugina daili spauda.

Visų antra, tai – saugumas. Kai dėžutės išorė neutrali, vagims sunku išsiaiškinti, kas joje sudėta.

tryk1.jpg

2. Išorės spauda. Jei dėl saugumo rūpesčių nekyla (arba pakuotė yra apsaugota kitokiu būdu), panaudokite išorinę pakuotės pusę kaip reklaminę savo prekių ženklo arba sezoninių reklamos kampanijų platformą.

Tačiau tai dar ne viskas. Dėl skaitmeninių spaudos technologijų, viską galima atlikti už prieinamą kainą ir Jums nereikės užsakinėti didelių kiekių vienu kartu, taigi laimi visi.

tryk3.jpg

3. Spauda vidinėje ir išorinėje pusėje. Jei biudžetas leidžia, galite sukurti išskirtinę tiek pakuotės vidaus, tiek išorės išvaizdą.

Vienos arba dviejų spalvų spauda gali atrodyti labai stilingai ir būti paveiki, tačiau jei jūsų prekės ženkle svarbios spalvos, apsvarstykite galimybę naudoti spalvotą spaudą.

 

 

2. Tapkite dar labiau matomi naudodami etiketes ir užmaunamąsias etiketes

Naudojant etiketes arba užmaunamąsias etiketes su logotipais, asmeninėmis žinutėmis arba pranešimais galima lengvai, greitai ir nebrangiai sukurti vieningą Jūsų pakuočių išvaizdą. Taip tapsite dar labiau matomi, išsiskirsite iš daugumos ir būsite atpažįstami. Be to, rinkdamiesi prekes, klientai pirmiausia pagalvos apie Jūsų prekių ženklą.

 

Pateiksime 2 priežastis naudoti etiketes:

 

Aukšta spaudos kokybė ir didelis atsparumas. Dėl naudojamos technologijos užtikrinamas aukštas atsparumas trūkiui, todėl Jūsų etiketės yra apsaugotos nuo įbrėžimų ir nusidėvėjimo, taip pat išsaugo patrauklią išvaizdą.

Etiketės puikiai tinka reklamos kampanijoms, sezoninėms kampanijoms ir kt.

Etiketės daro Jūsų rinkodaros strategiją paveikesne ir padeda klientams Jus įsiminti. Be to, jos gali suteikti išskirtinę patirtį.

O kaip gi užmaunamosios etiketės?

Naudojant užmaunamąsias etiketes galima atskirti skirtingas produktų linijas nepatiriant didelių išlaidų, kadangi nereikia investuoti į skirtingas pakuotes. Be to, naudojant užmaunamąsias etiketes su spauda, paprasta ruda kartono dėžutė gali virsti prabangia pakuote. Kai kurios įmonės netgi naudoja užmaunamąsias etiketes prekėms grąžinti. Klientui tereikia išversti užmaunamąją etiketę į kitą pusę, kur yra nurodyta grąžinimo informacija ir vėl užmauti ją ant dėžutės – nereikia spausdinti naujų etikečių.

 

3. Išsaugokite savo produkciją ir klientus

fyldprodukter.jpgPrisiminkite, kad pakuotės užpildas taip pat yra svarbi kliento patirties dalis. Naudojant tinkamą užpildą, Jūsų pakuotė apsaugos prekę ir gražiai atrodys. Mažiems ir netrapiems daiktams galite naudoti, pavyzdžiui, prie Jūsų prekių ženklo tinkančias arba jį papildančias spalvotas popierines servetėles – svarbiausia, kad klientas patirtų, kad dalyvauja pirkimo procese nuo pradžios iki pabaigos.

Daug interneto parduotuvių naudoja burbulinę plėvelę ir birias pakavimo granules dėl mažos vieneto kainos. Deja, dažnai jie pamiršta, kad burbulinė plėvelė ir birios pakavimo granulės yra didelių matmenų medžiagos, kurioms laikyti reikia daug vietos. Be to, Jūs rizikuojate, kad prekės bus pažeistos ir pirkėjas liks nepatenkintas, taigi sunkus Jūsų darbas neduos pageidaujamų vaisių. Vietoje to reikėtų rinktis Jūsų prekėms pritaikytus ir Jūsų veiklos pakraipą atitinkančius užpildus. Rūpinatės aplinkosauga? Žinoma, pakuotė turi būti atitinkamai pritaikyta! Šiuo atveju rinkitės kraftpopierį, popieriaus drožles ar kitą Jūsų siunčiamą žinutę atitinkantį užpildą.

 

 

 

4. Suteikite asmeniškumo

besked.jpgBe jau įprastais tapusių įspūdžių, nustebinkite klientus asmeninėmis žinutėmis, jiems skirtomis kampanijomis, dovanėlėmis, etiketėmis ir dar daugeliu kitų dalykų. Pakuotė yra pirmasis Jūsų internetoparduotuvės susitikimas su klientu, taigi pasistenkite, kad Jus įsimintų.

 

2 priežastys padaryti šiek tiek daugiau

 

1. Klientas pasijus ypatingas ir vertinamas, Jūsų tarpusavio ryšys taps stipresnis ir išaugs galimybė, kad klientas pas Jus sugrįš.

2. Teigiama apsipirkimo patirtis išliks kliento atmintyje, o tai sustiprins Jūsų prekių ženklą ir padidins Jūsų produktų vertę.

 

5. Nepraraskite klientų dėl sudėtingos grąžinimo procedūros

 

Grąžinimo pakuotė yra svarbi, bet dažnai pražiūrima pakuočių asortimento dalis. Gaila, tačiau jei Jūsų klientai patirs nepatogumų dėl sudėtingo ir daug laiko užimančio prekių gražinimo, greičiausiai jie nesugrįš.

 

DAUGKARTINIO UŽDARYMO MAIŠELIAI Daugkartinio uždarymo siuntimo maišeliai yra su dvigubo uždarymo juostele, taigi prekes grąžinti lengva ir paprasta.

 

DĖŽUTĖS PREKĖMS GRĄŽINTI Dėžutės prekėms grąžinti turi nuplėšiamą juostelę, todėl jas galima naudoti siuntimui 2 kartus. Pakuotę lengva atidaryti, greitai sulankstyti, be to, ji apsaugota nuo vagystės neišardomu dugnu.

 

ETIKETĖS PREKĖMS GRĄŽINTI Norint, kad klientas galėtų lengvai grąžinti prekes, galima pridėti prekėms grąžinti skirtų etikečių, vokų arba siuntimo maišelių (su užklijuotomis etiketėmis prekėms grąžinti).

 

Lengvas ir patogus prekių grąžinimas turi didelės įtakos tam, kaip klientai įvertins Jūsų parduotuvę. Tačiau tai yra ne vienintelis privalumas. Be to, kad klientas liks patenkintas pirkimo procesu, išaugs galimybė, kad Jūsų prekės bus grąžintos tokios pačios būklės, kaip ir buvo pristatytos.

 

6. Išsiskirkite, naudodami specialias pakuotes

Nustebinkite savo klientus netikėtais ir sumaniais pakuočių, kurios skirsis nuo konkurentų gaminių savo forma, funkcija ir išvaizda, sprendimais. Sukūrę ypatingą pakuotės dizainą turėsite ne tik išskirtinę savo pakavimo tarą, atkreipsiančią klientų dėmesį ir ilgam išliksiančią jų atmintyje, tai bus ir specialiai Jūsų prekėms ir poreikiams pagaminta pakuotė, taigi Jūsų prekės bus tobulai apsaugotos, o pakuotė išliks nepažeista. Tačiau ar apskritai apsimoka kurti specialias pakuotes? Tikrai taip. Šimtams arba tūkstančiams vienetų cirkuliuojant sistemoje, net ir nedidelė sutaupyta suma gali atnešti didelį pelną.

 

special.jpg

 

 

7. Sumažinkite neigiamą poveikį aplinkai

2022-aisiais e. prekyboje ypač didelis dėmesys skiriamas aplinkai. Ar norite, kad Jūsų verslas būtų draugiškesnis aplinkai? – pradėkite nuo pakuočių.

 

 

64%
norėtų, kad pakuotę būtų galima pakartotinai panaudoti

53%
norėtų, kad pakuotę būtų galima perdirbti

46%
norėtų, kad pakuotė nebūtų ženkliai didesnė už prekę

39%
norėtų, kad pakuotė būtų biologiškai skaidi

 

Norite sumažinti neigiamą poveikį aplinkai ir išlaikyti prekių bei paslaugų kokybę?

Tai tikrai nėra sudėtinga. Pateiksime 6 idėjas dėl ekologiškų pakuočių:

 

  1. Venkite perteklinio pakuočių naudojimo
  2. Naudokite prekės dydį atitinkančias kartono dėžutes
  3. Rinkitės iš perdirbtų medžiagų pagamintas pakuotes
  4. Naudokite perdirbamas pakuotes
  5. Rinkitės kokybiškas medžiagas, kad nereikėtų naudoti papildomų pakuočių
  6. Naudokite ekologišką dėžučių užpildą