Naujienos ir renginiai, Naujienos, Renginiai

„Antalis“ pristato konkursą: „Creative Power Awards“

28 Kov 2022 —
Atsispausdinti
News-banner-ACPA.jpg

Iki gegužės 31 d. kviečiame teikti savo spaudos darbus, atspausdintus ant „Antalio“ tiekiamo popieriaus. Pasinaudokite galimybe, kad Jūsų spaudos darbus pamatytų platesnė auditorija.

Iki gegužės 31 d. kviečiame teikti savo spaudos darbus, atspausdintus ant „Antalio“ tiekiamo popieriaus. Pasinaudokite galimybe, kad Jūsų spaudos darbus pamatytų platesnė auditorija.

Popieriaus pasirinkimas – kūrybinis veiksmas!

Daugelis iš mūsų yra popieriaus ir spaudos profesionalai ar besidomintys šia sritimi, tad suprantame, kokia yra taktilikos įtaka norint perduoti žinią  per spaudinį, pasitelkiant popierių ir grafinį dizainą. Pristatydami apdovanojimus Antalis Creative Power Awards“, siekiame pabrėžti Jūsų kūrybiškumą ir praktinius įgūdžius bei žinias bei atskleisti aukščiausios kokybės spausdintos medžiagos galią. Šie apdovanojimai taip pat suteiks mums progą pasidalinti žiniomis apie naujausias tendencijas su dizaineriais bei spaustuvių profesionalais. Anksčiau pristatę ypač tvarius popieriaus sprendimus („Olin Origins“, „Olin Design“, „Nautilus“, „Cocoon“,), partnerių padedami, organizuojame vebinarus, pagrindinį dėmesį sutelkdami į ekodizainą ir ekospaudą.

 

Koncepcija

Norėdami parodyti jūsų gražiausius projektus  pasauliui, toliau bendradarbiaujame su The Brand Identity“, kurio skaitmeninės sklaidos ekspertiškumas akimirksniu suteiks jums pripažinimą. „Antalis Creative Power Awards“ apima 4 pagrindines kategorijas, kai vertinamas dizainas, popieriaus pasirinkimas, spauda ir 3 specialių prizų kategorijas, skirtas skirtas pasidžiaugti spaustuvių atstovų ir dizainerių  kūrybiškumu ir įsitraukimu. Norėdami įvertinti jūsų projektus, o, tiksliau, norėdami rasti išskirtinį ar įspūdingiausią darbą, subūrėme aukščiausio lygmens spaudos ir grafinio dizaino atstovų bendruomenę, įskaitant mūsų partnerius Hinderer + Mülich“ ir „Monotype“, kartu su mūsų aplinkosaugos, socialinių ir įmonių valdymo  (angl. ESG) partneriu Positive Luxury“.

Keturiomis pagrindinėmis kategorijomis tikimės įkvėpti jus, pristatydami dizaino darbus iš trijuose žemynuose esančių 35 šalių. Viliamės, kad atversime jums grafikos tendencijų, spaudos efektų ir įvairių popieriaus panaudojimo būdų pasaulį. Nuo paprasto, neperkrauto stiliaus iki tradiciškesnio dizaino – šios kategorijos atveria galimybę bet kokiam spaudos projektui ant mūsų aukščiausios kokybės popieriaus. Konkursui galima teikti darbus, atspausdintus ant „Antalio“ tiekiamo kolekcijų popieriaus – 
Conqueror, Rives, Keaykolour, Curious, Pop’Set, Olin Origins, Olin Design, NautilusMunken Design, Munken Print, Serimatt, Invercote, Incada, MetsaBoard, Geltex ir Winter.

 

ACPA-category-R&P.jpg

ACPA-category-M&I.jpg

ACPA-category-P&P.jpg

ACPA-category-BI&S.jpg

Popieriaus pasirinkimas – kūrybiškas procesas, kuris visada yra prasmingas. Jūsų spausdintas darbas kelia emocijas, pažadina troškimus, tačiau taip pat gali perteikti jūsų kūrybiškumą, įsitraukimą ir dalyvavimą, siekiant užsibrėžto tikslo.  Skirdami 3 specialiuosius prizus, norime atkreipti dėmesį į jūsų kūrybišką mąstymą. Nuo sprendimo, kokį popierių rinktis, kad patenkintumėte konkrečius kliento poreikius, iki šrifto pasirinkimo, siekdami sumažinti spaudos dažo išeigą arba parinkti tinkamą spaudos darbo dydį, be reikalo neeikvojant popieriaus, – visi sprendimai, kuriuos priima spaustuvių atstovai ir dizaineriai, turi savo poveikį. Vis daugiau kūrėjų įsitraukia į papildomus projektus, kuriais siekiama prasmingų tikslų, kurių nauda jie tiki. Norime atkreipti dėmesį į jų darbą.

ACPA-Eco-conception.jpg

Ekokoncepcija

Nuo ekodizaino iki ekospaudos priimant atsakingus sprendimus renkantis popierių, norime pabrėžti kūrybiškus darbus, kuriais jų autoriai mažina neigiamą poveikį aplinkai.

 

ACPA-Paper-Stories.jpg

Popieriaus istorijos

Kokį pranašumą turi popierius komunikacijos kampanijoje? Kaip jis gali pateikti idealų sprendimą, atliepiantį išsikeltus tikslus? Kaip skirtingai popieriaus naudojimas buvo integruotas į užsakovo vykdomą projektą? Gal spauda įtakojo puikius rezultatus (pritraukė lankytojų į prekybos vietą, paskatino registraciją ir pan.).

ACPA-design-for-Good.jpg

Kilnių tikslų siekiantis dizainas

Nuo dizaino, kuriamo prasmingam tikslui iki dizaino, palaikančio aplinkosaugines bei socialines iniciatyvas bei pelno nesiekiančias visuomenines organizacijas. Dizaineriai, kuriantys ir prisidedantys prie kilnių projekto tikslų, turėtų sulaukti didesnio dėmesio.

ACPA-Print-ecxellence.jpg

Spaudos meistriškumas

Galiausiai viską vainikuoja specialus Spaudos meistriškumo (angl. „Print Excellence“) prizas bet kuriam iš pateiktų projektų. Visi projektai bus vertinami pagal įvairius kriterijus, įskaitant spaudos atlikimo lygį. Geriausiai įvertintus projektus antrą kartą peržiūrės komisijos spaudos ekspertas ir atrinks sudėtingiausius projektus, kuriems įgyvendinti buvo panaudoti įvairūs nepriekaištingai atlikti spaudos efektai.

Komisija

Subūrėme šios srities ekspertus: kūrybiškų spaustuvių atstovus, prekės ženklo kūrimo specialistus, ESG ekspertus, šrifto dizainerius, dažų gamintojus. Visi jie rinksis Paryžiuje birželio vidury.

 

ACPA-mosaic-jury.jpg

 

Apdovanojimai

Finalininkais bus atrinkta po 6 kiekvienos kategorijos projektus ir jiems bus įteikti apdovanojimai. Projektą atspausdinusi spaustuvė gaus 400 eurų čekį „Hinderer + Mülich“ dažams, dizaineris ar dizaino agentūra – vienų metų abonementą interneto svetainėje „Monotypefont.com“, kurio apytikrė mėnesinė vertė – 500 eurų.


Finalininkai visą vasarą bus skelbiami „Antalis“ socialinės žiniasklaidos paskyrose bei spausdintame žurnale. Kai kurie projektai taip pat turės galimybę tapti platformos „Brand Identity“ „išrinktuoju“ ir su jais bus surengtas interviu bei apie juos bus kalbama šios „Brand identity“ skaitmeninėse platformose.

 

Laimėtojams

Laimėtojams ne tik bus įteiktas pagal atskirą užsakymą pagamintas popieriaus menininko Maudʼo Vantourʼo rankų darbo prizas, bet su jais bus organizuojamas interviu, kurio metu kalbins „Brand Identity“. Laimėjusieji projektai bus demonstruojami visose „Brand Identity“ ir „Antalis“ platformose.
Be to, kategorijos laimėtojai galės mėgautis „Antalis“ suorganizuota ypatinga vakariene, kurioje dalyvaus visi projekto nariai (spaustuvių atstovai, dizaineris ir projekto užsakovas), o specialaus prizo laimėtojai gaus  2 dienų kelionę į  „Arjowiggins“ popieriaus fabriką Europoje.


Galiausiai kūrybiški spaudos specialistai ir dizaineriai taip pat turės galimybę prisistatyti ir pristatyti savo projektus visuose „Antalio“ socialinės žiniasklaidos kanaluose.

 

 

1_rewards.jpg

2_Scotland.jpg

3_diner.jpg

4_partner.jpg

5_SM.jpg

6_TBI.jpg

7_mag.jpg

8_webinars.jpg

Partneriai ir vebinarai

Bendradarbiaujame su savo srityje pirmaujančiais partneriais ne tik vertindami projektus, bet ir organizuodami įvairius vebinarus apie tvarumą. Nuo ekodizaino iki naujoviškų įspaudimo (iškilios spaudos) ir folijavimo (blizgių elementų spausdinimo) sprendimų pasirinkimo – mūsų partneriai lydės jus šioje kelionėje ekologinio spausdinimo ir prekės ženklo kūrimo projektų link. Taip pat organizuosime mokymus apie tai, kaip geriausiai parengti mikroįspaudų projektus.

  • EKSPERTŲ EKODIZAINO PATARIMAI („Monotype“ ir „H+M“ su „KURZ“)
  • KAIP SUKURTI PROJEKTĄ SU IŠKILIĄJA SPAUDA (angl. EMBOSSING)  (su „H+M“ ir spaustuvės atstovu)
  • KAIP TAPTI TVARESNIU PREKĖS ŽENKLU (su „Positive Luxury“)
ACPA-HM.jpg

„Hinderer + Mühlich“yra lyderiaujantis folijos spaudos darbams gamintojas. Jo gaminami produktai naudojami darbams, kuriems keliami aukščiausi dizaino bei funkcionalumo reikalavimai.

ACPA-monotype.jpg

Su didžiausia laimėjimus pelniusia kolekcija ir pasaulyje paklausiausių šriftų dizaineriais „Monotype Fonts“ leidžia kūrybiškiems profesionalams sutaupyti laiko, negaištant administraciniam darbui, ir daugiau jo skirti kuriant prasmingas prekės ženklo patirtis.

ACPA-Positive-Luxury.jpg

„Positive Luxury“ paspartina prabangos prekės ženklų judėjimą tvarumo link ir padeda klientams žengti koja kojon su kultūriniais ir ekonominiais pokyčiais. Jie sudaro sąlygas savo bendradarbiaujančiai prekės ženklų, tiekėjų ir pardavėjų bendruomenei įvertinti, valdyti ir pateikti ataskaitas apie savo grynąjį teigiamą poveikį, kalbant apie ESG rodiklius.

 

Sekite mus socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ arba „Linkedin“ ir nepraleiskite vebinarų!

Norėdami pateikti savo ant „Antalio“ popieriaus 2021–2022 m. įgyvendintus spaudos projektus, apsilankykite interneto svetainėje www.antaliscreativepowerawards.com

Nepraleiskite galimybės. Teikite pavyzdžius iki gegužės 31 !