Naujienos, Interviu, Įkvepiančios istorijos

Interviu su „Spaudos idėjomis“

10 Lie 2021 —
Atsispausdinti
Sp.idejos_1096x518.jpg

Pokalbiai ne biure.

Šiandien kalbiname „Spaudos idėjų" projektų vadovę Indrę Savickaitę apie tai ar lengva būti universaliems, kokie iššūkiai laukia pasirinkus šį kelią ir žinoma apie tai, kaip tenka klientus suprasti iš pusės žodžio, kai spalva apibūdinama „kaip delfino".

Pokalbiai ne biure.

Šiandien kalbiname „Spaudos idėjų" projektų vadovę Indrę Savickaitę apie tai ar lengva būti universaliems, kokie iššūkiai laukia pasirinkus šį kelią ir žinoma apie tai, kaip tenka klientus suprasti iš pusės žodžio, kai spalva apibūdinama „kaip delfino".

Kas yra Spaudos idėjos?

Jau 19 metų gyvuojanti įmonė, galinti suteikti didžiulę spaudos ir reklamos gamybos paslaugų įvairovę po vienu stogu.

 

Esate labai universalūs, su plačiu darbų spektru. Kas inicijuoja imtis naujų veiklų, klientai ar patys darbuotojai?

Universaliais tapome pamažu. Pradinė įmonės veikla buvo didelio formato skaitmeninė spauda. Platus mūsų šiuo metu teikiamų paslaugų spektras – įmonės darbuotojų bendrų pastangų rezultatas. Neužtenka įmonei įsigyti naujų aparatų ar staklių, reikia žmonių, kurie su ta technika dirbtų. Ypatingas mūsų vadovo ir viso kolektyvo domėjimasis naujausiomis technologijomis, noras vis kažką naujo sužinoti, išmokti, gilintis į kiekvieno proceso subtilybes bei visus darbus atlikti kruopščiai ir kokybiškai leido visam kolektyvui nuolat tobulėti. Smagu būna išgirsti klientų ištartą frazę „jūs čia darote viską“. Be to, galimybė organizuoti kiekvieną gamybos etapą po vienu stogu be poreikio „lakstyti po visą miestą“, padeda ne tik būti universaliems įgyvendinant įvairius projektus, bet ir užtikrinti kiekvieno gaminio kokybę bei sumažinti darbų atlikimo trukmę.

 

 

M1_460x328.jpg

 

Stendas_460x328.jpg

Kokie darbai jums patiems labiausiai patinka?

Visi darbai turi savo „šarmo“, todėl sunkoka įvardinti, kurie patinka labiausiai. Smagiausia dirbti draugiškai „gesinant gaisrus“, kai spaudžiant terminams į pagalbą gamybininkams ateina ne tik ofiso darbuotojai, bet ir vadovai. Tuomet nebesvarbu, ar reikia per valandą atspausdinti ir paskirstyti į dėžutes porą tūkstančių skirtingų maketų vizitinių kortelių, ar penktadienį, per porą valandų „iškepti“ naujus restorano meniu. Suspėjam (šypt).

 

Kaip renkate popierių spaudos projektams? Ar turite mėgiamas rūšis ar kolekcijas? Jei taip, kokias?

Sandėliuojame virš 150 skirtingų popieriaus rūšių, kurie skiriasi atspalviais, faktūromis bei storiais. Šis skaičius su laiku tik auga, nes stebime popieriaus tiekėjų naujienlaiškius, gauname jų pasiūlymus. Be to, atsižvelgiame į tam tikrų popierių poreikį mūsų klientų rate. Visa tai lemia, ką laikome savo lentynose

Daugiausia sandėliuojame pagal esamo laikotarpio tendencijas. Prieš kokius penketą metų visiems reikėjo tamsių atspalvių. Vizitinės kortelės, aplankai, pakuotės, kvietimai, atvirukai ir kt. buvo tamsiai mėlynos arba juodos spalvos , tad ir populiariausi popieriai buvo „Curious Skin, Pop'Set, Sirio B/B“. Po to sekė „nude“ ir pilkų atspalvių laikotarpis, o dabar madoje - ekologija, natūralios spalvos. Šiuo metu labia mėgstami „Keaykolour“ bei „Munken“ gamintojų popieriai.

Savo klientams visuomet rekomenduojame pirmiausia pasikonsultuoti dėl jų maketo tinkamumo vienam ar kitam popieriui ar popieriaus tinkamumo paruoštam maketui. Neretai klientai įsivaizduoja, jog ant jų akimis „brangesnio“ ar „fainesnio“ popieriaus turi gautis idealus atspaudas. Vieniems toks „fainas“ popierius – faktūrinis, antriems – su „blizgučiais“, tretiems – „turimas brangiausias popierius“. Tačiau realybė yra šiek tiek kitokia – brangesnis popierius nebūtinai išpildo kliento lūkesčius. Būtent todėl konsultacijų metu rodome ir popieriaus tiekėjų katalogus, ir įvairiomis technologijomis spausdintus pavyzdžius. Taip randamas tinkamiausias variantas.

 

 

Kvietimai_460x328.jpg

 

Golfas_460x328.jpg

Ar mėgstate eksperimentuoti ir derinti skirtingas medžiagas?

Taip, be eksperimentų neapsieiname – juos atliekame nuolatos. Būtent eksperimentai padėjo mums ištobulinti daugumą technologijų, išbandyti įvairesnius popierius bei medžiagas, kartais jų suderinamumą tarpusavyje. To pasekoje galime pasiūlyti vis išskirtinesnę spaudą. Kartais gaminama vizitinė kortelė pereina per penkių kolegų rankas, kai tenka sujungti skaitmeninę spaudą, koširavimą, šilkografiją, folijavimą ir kirtimą. O ką kalbėti apie visus kitus gaminius ar nestandartinius projektus, kuriuose naudojamos įvairiausios medžiagos: popierius, plastikas, audiniai ir kt.

 

Kas jums svarbu bendraujant su medžiagų tiekėju?

Dirbame su reklama ir reklamai. Visko visiems „reikėjo vakar“. Tad svarbiausia – lankstumas. Džiaugiamės, kad turime tvirtus ir draugiškus santykius su tiekėjais, visada galima paskambinti, pasikonsultuoti, paprašyti pagalbos.

 

Gal atsimenate, koks jūsų projektas jums kėlė didžiausią iššūkį ir kaip su juo susitvarkėte?

Per 19 įmonės gyvavimo metų iššūkių esame turėje begales: ir dėžutes lygintuvu lyginome, kad susiklijuotų, į mišką sąmanų rinkti ėjome, ant bažnyčios altoriaus lipome, kad senovinę skulptūrą nuskenuotume, kinų kalba tekstus ploteriavome ir išlupinėjome - ko tik nėra buvę!

 

Heroglifai_460x328.jpg

 

Caparol_460x328.jpg

Gal pamenate kokią komišką situaciją įvykusią vykdant projektą?

Komiškų situacijų būna vos ne kasdien - tiek įmonės viduje, tiek komunikacijoje su klientais. Vedame net klientų „auksinių“ frazių sąsiuvinį. Pvz. „dydis gali būti nestandartinis, kaip metro bilietėlis Madride“ arba „spalva – kaip delfino“, dar - „popierius: kreiduotas, tvirtas, amerikietiško baltumo standarto, o ne gelsvas europietiškas“ ir panašiai.

 

Ar nutinka taip, kad klientai pamiršta savo užsakytus darbus?

Turime specialią lentyną, kurioje laikome „pamirštuolius“. Guli ten, matyt, niekam nebereikalingos vizitinės kortelės, plakatai, skrajutės ir kt. Yra buvę ir tokių atvejų, kai atvežami daiktai spaudai, nepaliekamas kontaktas, o užsakymas užrašams ant jų uždėti atsiunčiamas tik po metų.

 

Ko palinkėtumėte savo užsakovams?

Turėti idėjų! Kad ir beprotiškų!

 

Dėkojame už pokalbį.