apie mus

Corporate_Communication_Content_259x194.jpg

Esate  komunikacijos specialistas

... ir norite gauti maksimalią grąžą iš tiesioginės rinkodaros kampanijų? Norėtumėte žinoti, ką kryžminės rinkodaros kampanija gali suteikti Jūsų verslui ir kokį poveikį ji gali turėti ryšiams su klientais?

Tiesiog junkitės prie d2b tinklo

„Antalio“ d2b tinklas vienija reklamos paslaugų teikėjus, komercinės ir skaitmeninės spaudos paslaugų teikėjus, prekės ženklų savininkus, leidėjus ir panašias į Jūsų įmones. Prisijungę prie d2b tinklo, Jūs dalinsitės patirtimi, semsitės naujų idėjų naujoms verslo galimybėms.

 

Įvairūs spaudiniai!

Skaitmeninė spauda padidina spausdintų dokumentų pridėtinę vertę. Pagrindinis elementas yra KINTAMIEJI DUOMENYS, nes skaitmeninė spauda leidžia spaudos paslaugų teikėjams vieną po kito spausdinti unikalius dokumentus (su unikaliais vaizdais arba unikaliu tekstu). Kintamųjų duomenų spausdinimas suteikia prieigą prie komunikacijos, kurią galima kaskart pritaikyti konkretiems poreikiams. Individualizuotos komunikacijos grąžos koeficientas yra žymiai didesnis.

 

banner_d2b_3.jpg

 

„Antalio“ d2b iniciatyva padės Jums atverti naujas verslo galimybes:

  •  Atraskite naujausias naudojimo sritis, kurias atveria skaitmeninė spauda.
  •  Sužinokite daugiau apie individualizuotos komunikacijos privalumus, susijusius su grąžos koeficientais ir lojalumu prekės ženklams.
  • Atraskite NAUJAUSIAS NAUDOJIMO SRITIS, KURIAS ATVERIA SKAITMENINĖ SPAUDA

    Nuo paprasto individualizavimo iki kryžminės tiesioginės rinkodaros kampanijų – daugybę įvairių rūšių inovacinių priemonių dabar galima naudoti komunikacijos ir rinkodaros kampanijų investicijų grąžai padidinti.

    Ar žinote, pavyzdžiui, kad kryžminių kampanijų, apimančių spaudą, elektroninius laiškus, tinklalapius ir rinkodarą mobiliuoju telefonu grąžos koeficientas yra 34% didesnis už standartinių rinkodaros kampanijų grąžos koeficientą? Padidėja klientų lojalumas ir sustiprėja prekės ženklo įvaizdis.

    (Šaltinis: „Infotrends“).

  • „Antalio“ produktų įvairovė

    „Antalio“ d2b produktų asortimentą sudaro platus kreidinio, nekreidinio, dekoratyvinio popieriaus ir specialiųjų medžiagų pasirinkimas. Kiekviena iš šių 4 produktų kategorijų apima įvairius produktų kategorijos tipus, kurie suteikia skaitmeninės spaudos paslaugų teikėjams galimybę naudoti visų rūšių medžiagas.

    - Kreidinis popierius „HP Indigo“ ir „Dry Toner“ skaitmeninės spaudos įrenginiams: „Digigreen Gloss“ ir „Silk“ – yra aukščiausios kokybės skaitmeninis popierius 100% ekologiškas, 100% skaitmeninis; tam tikrų specifinių standartinių kategorijų popierius taip pat gali būti tiekiamas atitinkamų skaitmeninių formatų.

    - Nekreidinis popierius „HP Indigo“ ir „Dry Toner“ skaitmeninės spaudos įrenginiams: „Image Digicolor“ spalvotiems lazeriniams įrenginiams – tai specialios kokybės nekreidinis popierius, pasižymintis išskirtiniu baltumu ir glotnumu.

    - „Arjowiggins“ dekoratyvinis popierius: „Antalis“ yra vienintelis popieriaus tiekėjas, siūlantis visą „Arjowiggins“ dekoratyvinio popieriaus asortimentą skaitmeninei spaudai: šis asortimentas apima didelį aukščiausios kokybės balto, įvairios tekstūros ir spalvoto popieriaus pasirinkimą, kuris yra visiškai suderinamas su skaitmeninėmis technologijomis.

    Specialieji produktai: lipniosios medžiagos, grafinis kartonas ir sintetinės medžiagos taip pat įeina į „Antalio“ skaitmeninių produktų asortimentą. Unikalių medžiagų derinimas su naujausiomis skaitmeninės spaudos galimybėmis padeda sukurti išskirtinius visų rūšių spausdintus dokumentus.

  • JUNKITĖS PRIE „ANTALIO“ D2B TINKLO

    „Antalis“ klientams reguliariai organizuoja įvairius renginius visose Europos šalyse, kuriose turi prekybos atstovybes ir parduotuves. Šie renginiai suteikia fantastiškas galimybes palaikyti ryšius su skaitmeninės spaudos rinkos dalyviais ir „Antalio“ d2b („Skaitmeninės technologijos verslui“) tinklu: ryšių ir rinkodaros agentūromis, spaudos paslaugų teikėjais, skaitmeninės spaudos įrenginių gamintojais, popieriaus gamintojais…

    Šie renginiai suteiks jums galimybę įgyti naujų idėjų dėl rinkodaros kampanijų, dalintis žiniomis, sužinoti naujausias rinkos tendencijas ir užmegzti naujus kontaktus.

    Sužinoti daugiau