Apie mus

Sales_AC_259x194.jpg

Mūsų  prekybos akademija

Investicijos į mūsų darbuotojus siekiant tenkinti klientų poreikius

„Antalis“ tiki, kad pridėtinė paslaugų vertė yra ypač svarbus veiksnys aptarnaujant klientus. Todėl daug investuoja į savo pardavimo vadybininkų ir klientų aptarnavimo vadybininkų komandų įgūdžių ugdymą.

Geriau suprasdamos klientų reikmes šios komandos gali sudaryti gerą įspūdį klientams apie bendradarbiavimą su „Antaliu“. Siekiant šio tikslo, 2010 metais buvo sukurta „Antalio prekybos akademija“.

Nuo 2010 metų įvyko 300 seminarų, 24 valstybėse, 17 kalbų. Mokymas grindžiamas efektyviomis prognozavimo ir vertinimo technikomis, siekiant padidinti pardavimo apimtis taikant patikrintas pardavimo metodologijas, suteikiančias prekybos personalui galimybę pagerinti savo faktų nustatymo ir klientų aptarnavimo įgūdžius.

Mokymas suskirstytas pagal darbinius vaidmenis, kad būtų aiškiau, kaip gali veikti visas pardavimo procesas, siekiant sukurti klientams reikiamą įspūdį.

Kiekviename kurse prekybos personalui pateikiami lengvai įgyvendinami, efektyvūs procesai, taikytini darbo vietoje, ir darbuotojų pažanga stebima, vertinant jų įgūdžių bei gebėjimų tobulėjimą pagal kompetencijų modelį. Vadovai dabar taip pat reguliariai vadovauja ir ugdo savo komandas, kad pagerintų įspūdį, optimizuotų tinkamus pardavimo kanalus.

Šiandien „Antalio“ prekybos akademija yra viena mūsų pagrindinių strateginių diferencijavimo priemonių. Ši sėkminga iniciatyva ateityje peraugs į platesnius mokymus ir kitiems „Antalio“ darbuotojams ir bus paremta ambicinga elektroninio mokymo strategija.